| Author |
| Penguin |
Posted: Mon Oct 19, 2009 21:21:52 Post subject: Wat bij inbeslagname van je voertuig
|
|
|

Site Admin

|
|
| Back to top |
|
 |
| El Perro Diablo |
Posted: Tue Oct 20, 2009 11:19:21 Post subject:
|
|
|

Veteraan
|
Toen er in't begin van dit jaar sneeuw lag, zal eind januari geweest zijn, hadden we dat ook voor met de mtb, stond me zijn wapen te dreigen, wij waren met 12 fietsers.....ging ook fietsen in beslag nemen.
Ik stelde hem voor van zijn wapen weg te doen, hij mocht de politie bellen en wij zouden blijven staan, hij weigerde, ik heb zijn wapen afgepakt en hem bewusteloos geslagen.
Tot nogtoe lijkt me dit de meest efficiente manier, minste kosten en tijdsverlies.
(het volledige verhaal staat op mijn mtb forum)
Boswachter moeten het bos onderhouden, stropers doodschieten en van die zaken, niet zeiken tegen fietsers. _________________ El Bambino d'Oro RIP......VDB, de bad boy van het wielrennen is niet meer. |
|
| Back to top |
|
 |
| snowdiver |
Posted: Tue Oct 20, 2009 12:09:36 Post subject:
|
|
|

Site Admin

|
hmm, dragen boswachters in vlaanderen vuurwapens? _________________
Landrover is a lifestyle
freeride is a religion, the mountains are my church!
 |
|
| Back to top |
|
 |
| sixshooter |
Posted: Tue Oct 20, 2009 16:37:53 Post subject:
|
|
|

Veteraan
|
| snowdiver wrote: | | hmm, dragen boswachters in vlaanderen vuurwapens? |
Ja. _________________ ☻/ This is Bob. Bob likes you.
/¨„ Bob likes sharp things.
/ \ I suggest you run from Bob. |
|
| Back to top |
|
 |
| El Perro Diablo |
Posted: Tue Oct 20, 2009 17:25:49 Post subject:
|
|
|

Veteraan
|
Ik keek toch in nen dubbelloop......mor vermits ik in Mechelen woon ben ik al gewoon van een wapen onder mijne neus te krijgen. _________________ El Bambino d'Oro RIP......VDB, de bad boy van het wielrennen is niet meer. |
|
| Back to top |
|
 |
| fredd |
Posted: Tue Oct 20, 2009 18:12:38 Post subject:
|
|
|

Veteraan
|
| El Perro Diablo wrote: | | (het volledige verhaal staat op mijn mtb forum) |
Link ? |
|
| Back to top |
|
 |
| El Perro Diablo |
Posted: Wed Oct 21, 2009 12:09:15 Post subject:
|
|
|

Veteraan
|
Secret Trails be
Het verhaal hebben ze blijkbaar weggehaald, omdat op ons forum iedereen kan meelezen, je moet niet ingelogd zijn, ze wilden de speurders niet op goede ideen brengen in de eventuele zoektocht naar mij, nie voor mij, maar er waren wel 20 getuigen/medeplichtigen dan....bangerikken...  _________________ El Bambino d'Oro RIP......VDB, de bad boy van het wielrennen is niet meer. |
|
| Back to top |
|
 |
| Yabba |
Posted: Wed Oct 28, 2009 13:21:38 Post subject:
|
|
|
Nieuw

|
| sinds op 5 december 2008 het nieuwe bosdecreet Vlaanderen gestemd is, hebben die mannen met hun quads (of wij met onze 4x4's) helemaal niks meer te zeggen, sindsdien is elk bos, eigendom van de staat of eigendom van een privepersoon verboden toegang voor elke vorm van gemotoriseerd recreatievoertuig, omdat in dat decreet elke vorm van "hoofdzakelijk houtachtige aanplanting hetzij in privehanden of openbaar" bos dus, gelijkgesteld wordt met de gregels voor een natuurgebied, zelfs als er op die plaats al jaren een weg ligt. Enkel de doorgangswegen met verharding en zo aangeduid zijn nog toegelaten. Zelfs een privepersoon kan geen toelating meer geven om voertuigen door zijn bos te laten rijden. Het is te laat, we hebben ons laten doen. De groene eco-terroristen hebben ook deze wedstrijd weer gewonnen. |
|
| Back to top |
|
 |
|
|