| Author |
| Penguin |
Posted: Wed Aug 05, 2009 13:25:04 Post subject: De groene idiootjes zijn weer bezig!
|
|
|

Site Admin

|
|
| Back to top |
|
 |
| land mover 2 |
Posted: Wed Aug 05, 2009 13:40:40 Post subject:
|
|
|
Guest
|
Ik heb er geen enkel probleem mee, als ze maar het lef zouden hebben om zich kenbaar te maken en de kosten vergoeden.
Het aflaten van een band heeft enkel een averechts effect.
De volgende keer dat ik zo ene zijne vinger afhak, zal ik ook een briefje achterlaten met het waarom van mijn actie.  |
|
| Back to top |
|
 |
| waldorf |
Posted: Wed Aug 05, 2009 14:20:05 Post subject:
|
|
|

Vaste klant

|
In september zal 't wel beteren. Dan kunnen die gastjes weer naar school. Nu vervelen ze zich na een maand vakantie.  |
|
| Back to top |
|
 |
| Cane Corso |
Posted: Wed Aug 05, 2009 14:23:23 Post subject:
|
|
|

Site Admin

|
Ik vraag mij idd af als een eigenaar die mannen eens betrapt en er eens op "klopt" wat dan de gevolgen gaan zijn ... nu ja - kan het al raden ... diene vliegt natuurlijk den bak in en de "pestkopjes" worden dan gerust gelaten. _________________ Yesterday is history - Today is a gift - Tomorrow is a mistery... |
|
| Back to top |
|
 |
| waldorf |
Posted: Wed Aug 05, 2009 15:27:31 Post subject:
|
|
|

Vaste klant

|
| In den bak? Dan wandel je toch gewoon buiten? |
|
| Back to top |
|
 |
| Cane Corso |
Posted: Wed Aug 05, 2009 16:29:45 Post subject:
|
|
|

Site Admin

|
- das ook weer waar _________________ Yesterday is history - Today is a gift - Tomorrow is a mistery... |
|
| Back to top |
|
 |
| Peter R. |
Posted: Wed Aug 05, 2009 17:48:05 Post subject:
|
|
|

Verslaafd

|
| Cane Corso wrote: | | Ik vraag mij idd af als een eigenaar die mannen eens betrapt en er eens op "klopt" wat dan de gevolgen gaan zijn ... nu ja - kan het al raden ... diene vliegt natuurlijk den bak in en de "pestkopjes" worden dan gerust gelaten. |
Dat valt idd. te verwachten. 'k Vind bovendien dat Herr Kommisar er een redelijk vergoeilijkend toontje op nahoudt. _________________ AngleGrinderMan RULEZ !
RR LM322 : U96 |
|
| Back to top |
|
 |
| Cane Corso |
Posted: Wed Aug 05, 2009 18:21:11 Post subject:
|
|
|

Site Admin

|
Inderdaad - geheel onpartijdig scheen hij (in zijn toonaard) niet echt te zijn. Redelijk ongepast gezien de feiten en zijn "openbare funktie" als je het mij vraagt. _________________ Yesterday is history - Today is a gift - Tomorrow is a mistery... |
|
| Back to top |
|
 |
| Escape |
Posted: Fri Aug 07, 2009 07:01:15 Post subject:
|
|
|

Handelaar

|
| Cane Corso wrote: | | Ik vraag mij idd af als een eigenaar die mannen eens betrapt en er eens op "klopt" wat dan de gevolgen gaan zijn ... nu ja - kan het al raden ... diene vliegt natuurlijk den bak in en de "pestkopjes" worden dan gerust gelaten. |
Ge vliegt alleen den bak in als ze een lijk kunnen vinden he.  _________________ filip 'at' escapesworkshop.be |
|
| Back to top |
|
 |
| Cane Corso |
Posted: Fri Aug 07, 2009 08:11:37 Post subject:
|
|
|

Site Admin

|
Hmm - en dat valt wel op te lossen zekerst hé
Btw: nog eens bedankt voor de hulp gisteren hé Escape !! _________________ Yesterday is history - Today is a gift - Tomorrow is a mistery... |
|
| Back to top |
|
 |
| Dirk VG |
Posted: Sat Aug 08, 2009 06:15:47 Post subject:
|
|
|
Vaste klant

|
| Cane Corso wrote: | Hmm - en dat valt wel op te lossen zekerst hé
Btw: nog eens bedankt voor de hulp gisteren hé Escape !! |
+1 (niet dat lijk he) |
|
| Back to top |
|
 |
| elbekko |
Posted: Sat Aug 08, 2009 16:13:10 Post subject:
|
|
|
Guest
|
| Escape wrote: | | Cane Corso wrote: | | Ik vraag mij idd af als een eigenaar die mannen eens betrapt en er eens op "klopt" wat dan de gevolgen gaan zijn ... nu ja - kan het al raden ... diene vliegt natuurlijk den bak in en de "pestkopjes" worden dan gerust gelaten. |
Ge vliegt alleen den bak in als ze een lijk kunnen vinden he.  |
Plekskes genoeg te vinden om een lijk te laten verdwijnen...  |
|
| Back to top |
|
 |
| sixshooter |
Posted: Sat Aug 08, 2009 16:37:30 Post subject:
|
|
|

Veteraan
|
Niet alleen plekskes genoeg, ook producten genoeg. _________________ ☻/ This is Bob. Bob likes you.
/¨„ Bob likes sharp things.
/ \ I suggest you run from Bob. |
|
| Back to top |
|
 |
|
|