|
| Who is Online |
|
In total there are 2 users online :: 1 Registered, 0 Hidden and 1 Guest
Registered Users: jopie
[ View complete list ]
Most users ever online was 29 on Wed Jan 09, 2008 13:07:53
|
|
|
 |
| project zandplaat met foto |
View previous topic :: View next topic |
| Author |
| Dirk VG |
Posted: Sun Jul 12, 2009 20:39:10 Post subject:
|
|
|
Vaste klant

|
| Reko wrote: | Das da pulleke van mijn grootvader dat we eens in een zak gestoken hebben  |
dat pulleke was't niet want dat was te warm
 |
|
| Back to top |
|
 |
| Dirk VG |
Posted: Sun Sep 27, 2009 08:56:48 Post subject:
|
|
|
Vaste klant

|
Er is een 2de gemaakt en getest. Ik wacht nog op de foto's van deze blauwe versie.
Naar verluid was de test boven alle verwachtingen. |
|
| Back to top |
|
 |
| Belgian_Dude |
Posted: Fri Feb 12, 2010 09:08:30 Post subject:
|
|
|
Guest
|
Dirk,
Zoals beloofd en long overdue, de foto's:
Hi iedereen,
effe een dood topic forum reviven:
Laatst kregen we van Dirk een zandplaat mee om te testen - dit hebben we uitgebreid gedaan op het prachtige terrein van Seven Sisters in de UK, en ik stootte eindelijk op de foto's er van:
[size=85]klik op de foto voor de volledige post & foto's[/size]
met dank aan Dirk VG van http://www.tnt-design.be/ !!
Greetz
Q |
|
| Back to top |
|
 |
| El Perro Diablo |
Posted: Fri Feb 12, 2010 12:46:52 Post subject:
|
|
|

Veteraan
|
En? Ging da vlot die foto's posten?
Waar da gij die plaat gebruikt, daar vlieg ik zelfs me mijne verlaagde Mini door.....  _________________ El Bambino d'Oro RIP......VDB, de bad boy van het wielrennen is niet meer. |
|
| Back to top |
|
 |
| Penguin |
Posted: Fri Feb 12, 2010 19:16:45 Post subject:
|
|
|

Site Admin

|
'k was ook zoal iets aan het denken.
ni van die foto's want da ga gemakkelijk, maar over dergelijks bol ik toch zo over met D3 en sankey, zonder platen.
Da's ni de goeie reklam voor Dirk _________________ 28/02 - Loss of a good friend
If you don't get it, you probably shouldn't |
|
| Back to top |
|
 |
| fredd |
Posted: Fri Feb 12, 2010 20:24:12 Post subject:
|
|
|

Veteraan
|
Als je de platen daarvoor gebruikt kan Dirk een fortuin verdienen in New York City, de straten daar liggen er slechter bij dan waar jij daar over rijd.
Als je de fotos als een 1 april joke gebruikt is dat natuurlijk een verschil. |
|
| Back to top |
|
 |
| El Perro Diablo |
Posted: Fri Feb 12, 2010 21:28:17 Post subject:
|
|
|

Veteraan
|
Plaat ligt er mss om 't wa moeilijker te maken???? [geel bolleke]spat open van't lachen[/geel bolleke] _________________ El Bambino d'Oro RIP......VDB, de bad boy van het wielrennen is niet meer. |
|
| Back to top |
|
 |
| Escape |
Posted: Sat Feb 13, 2010 13:04:24 Post subject:
|
|
|

Handelaar

|
De foto's geven de situatie niet echt goed weer blijkbaar...
De stenen waren onderdeel van een vrij steile, droge rivierbedding. Als ik het mij goed herinner hadden we de plaat gebruikt tussen 2 grotere rotsen, om voor een stabiel stuk te zorgen zodat er grip was om aan den andere kant omhoog (ca 45°) te geraken.
Zonder plaat was er geen beginnen aan met een vergelijkbare bandenmaat. Misschien wel naar beneden, maar zeker niet naar boven en al helemaal niet op een gecontroleerde manier.
Dit was het vervolg:
En de marshals die de proeven hadden uitgezet waren serieus onder den indruk dat ne full bodied Range Rover de punch kon pakken zonder schade.  _________________ filip 'at' escapesworkshop.be |
|
| Back to top |
|
 |
| Belgian_Dude |
Posted: Sat Feb 13, 2010 16:14:35 Post subject:
|
|
|
Guest
|
Perro, Pen, Fredd,
Als het alleen mijn rijden was dat jullie bekritiseren, je m'en fous, 'k weet het zelf wel beter
Maar de link doortrekken naar Dirk z'n plaat is wa spijtig
'k zal dus m'n best doen om jullie de situatie te schetsen
hier zie je de de rivierbedding, en hoe steil de helling was waar deze op lag. De rivierbedding zelf is dieper dan uit die foto blijkt, ma soit.
Mouse is daar ongeveer op de plek waar ik de bedding gedwarst heb.
Vervolgens moest je rond het lintje (niet er onderdoor, wat gekund had), dus uit de rivier en dan er terug in om de punches te pakken. Volgende twee foto's zijn uit hetzelfde standpunt telkens 45/90° naar rechts getrokken, en geven het vervolg & einde (enfin, begin ) van de rivierbedding weer.
De rivierbedding op zich doorkruisen is niks aan (al denk ik ni dat ge het doet met D3, mijn aanloophoek is ni slecht en mijn rollenvenster schuurde net tegen de opstaande wand )
Het wordt iets moeilijker omdat de bedding niet vlak ligt, maar op de helling.
Het risico was net dat de stenen niet zo groot waren, en dus wegschoven, met makkelijk een halve meter dieper tussen de enkele grotere stenen (waarop we dus de plaat hebben gelegd). Maar met alle gewicht van de auto op de band LV, had ik weinig zin om te ontdekken wat er ging gebeuren als die wegschoof
Bedenkingen:
-De plaat heeft zijn werk perfect gedaan
-"offroaden" is niet alleen maar "brakken", maar een keer afstand nemen, een hindernis anders pakken of met een hulpmiddel, en daardoor op behoud rijden is imho veel belangrijker. In dit geval in UK, en m'n rangie gaat niet als trailerqueen naar ginds, en moet dus ook terug. Da's iets wat ik geen van jullie moet vertellen (Perro ken ik ni, maar Pen doet verre reisen en fredd behoeft geen introductie ) - daarmee vind ik jullie opmerking eigelijk wel wa verbazend
-ik snap, op basis van de foto's, dat het makkelijk lijkt - maar ik wil héél graag nen D3, met of zonder sankey, zich zien vast rijden daar De mini geraakt ni van de parking, dus die houden we als 1-aprilgrap
-opnieuw, de plaat heeft zijn werk perfect gedaan, kwam handig van pas. Of hij absoluut nodig was of ni, doet daarbij niet terzake.
-'t is een zandplaat, Dirk heeft de stevigheid ervan reeds bewezen, en wij bewijzen een mogelijk gebruik er van Ze in een mudpit leggen bewijst ook ni veel hé
GReetz
Q |
|
| Back to top |
|
 |
| El Perro Diablo |
Posted: Sat Feb 13, 2010 18:05:59 Post subject:
|
|
|

Veteraan
|
Kijk, zo komde nog wa aan ferm foto's se!!!  _________________ El Bambino d'Oro RIP......VDB, de bad boy van het wielrennen is niet meer. |
|
| Back to top |
|
 |
| sixshooter |
Posted: Sat Feb 13, 2010 19:26:16 Post subject:
|
|
|

Veteraan
|
| Belgian_Dude wrote: | (Perro ken ik ni, maar Pen doet verre reisen en fredd behoeft geen introductie ) - daarmee vind ik jullie opmerking eigelijk wel wa verbazend
|
Ja, de Perro is idd nooit verder geweest dan de A12.
Maar als ik de foto's zo zie, lijkt het een beetje op de Portugaleese bergwegjes die mijn sjakosj ook beklom.
Al weet ik ook dat foto altijd een vertekend beeld geven.
Maar zolang als ge u amuseert, wat maakt het dan uit wat anderen denken. _________________ ☻/ This is Bob. Bob likes you.
/¨„ Bob likes sharp things.
/ \ I suggest you run from Bob. |
|
| Back to top |
|
 |
| fredd |
Posted: Sat Feb 13, 2010 19:59:02 Post subject:
|
|
|

Veteraan
|
| Belgian_Dude wrote: | | -ik snap, op basis van de foto's, dat het makkelijk lijkt - |
OK, we gaan er nog uitkomen.
Zoals je nu zelf zegt, en specific op de foto die ik hernam, lijkt het inderdaad spot gemakkelijk.
Daarom net dat het zo belangrijk is om in een reclame de foto in de juiste context te geruiken want anders krijg je van potentiele klanten hetzelfde antwoord als je nu van EP, Pen, Six en mij kreeg.
Je laat een verkeerde indruk met die foto en dat maakt of breekt een product.
Zelf als het product het allerbeste is, dan nog kan een niet goed uitgedachte situatie in een foto een heel dure grap worden.
Nu dat we het hele verhaal kennen verandert dat mn mening.
En net als jij geloof ik niet in trailers of brakken.
Als je ziet dat je hier soms 2,000 miles one way doet voor een event, dan is het inderdaad top priority om je materiaal te soigneren. |
|
| Back to top |
|
 |
| Belgian_Dude |
Posted: Sat Feb 13, 2010 20:18:01 Post subject:
|
|
|
Guest
|
@Fredd,
Put it like that, totally agreed
'k had de foto's niet zo bekeken, want voor mij hoort bij de foto's de herinnering, en die is wél super !
Er zullen betere foto's moeten komen om de plaat te showen!
Over trailers, de enige trailer waar ik in geloof hangt achter mijn range Met onze racer er op, op weg naar The Motherland! Ik, nee, mag niet kapot / in panne, alles wat ik het laatste jaar aan m'n auto sleutel en doe is 100% met het oog op maximum reliability.
@Six,
ik heb me ginder ook bangelijk geamuseerd
@Perro,
Vette foto's, en makkelijk te posten ook trouwens
@All,
merci voor de opbouwende kritiek  |
|
| Back to top |
|
 |
| El Perro Diablo |
Posted: Sun Feb 14, 2010 10:54:57 Post subject:
|
|
|

Veteraan
|
| sixshooter wrote: | | Belgian_Dude wrote: | (Perro ken ik ni, maar Pen doet verre reisen en fredd behoeft geen introductie ) - daarmee vind ik jullie opmerking eigelijk wel wa verbazend
|
Ja, de Perro is idd nooit verder geweest dan de A12.
Maar als ik de foto's zo zie, lijkt het een beetje op de Portugaleese bergwegjes die mijn sjakosj ook beklom.
Al weet ik ook dat foto altijd een vertekend beeld geven.
Maar zolang als ge u amuseert, wat maakt het dan uit wat anderen denken. |
Ik rijd off road me mijne velo..mor wss steek ik me ne bogstandaard Serie wel een paar van die challengers hun broek af ook....skills verleerde nie eh.
Ieder zijn dada, foto's posten is daar voor mij nie bij neeh. _________________ El Bambino d'Oro RIP......VDB, de bad boy van het wielrennen is niet meer. |
|
| Back to top |
|
 |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You cannot post calendar events in this forum
|
|
|  |
|
|