|
| Who is Online |
|
In total there are 4 users online :: 1 Registered, 0 Hidden and 3 Guests
Registered Users: jopie
[ View complete list ]
Most users ever online was 29 on Wed Jan 09, 2008 13:07:53
|
|
|
 |
| Banden Mercedes Vito |
View previous topic :: View next topic |
| Author |
| fredd |
Posted: Wed Feb 03, 2010 22:05:26 Post subject:
|
|
|

Veteraan
|
| Dirk VG wrote: | btw al eens 1000kg in een Vito gesmeten?
dat komt niet echt goed dat |
Dat zal moeilijk worden want het enige product dat ik hier van weet met het merk Vito op is een soort goeikope (en slechte) mayonaise.  |
|
| Back to top |
|
 |
| Dirk VG |
Posted: Thu Feb 04, 2010 00:43:35 Post subject:
|
|
|
Vaste klant

|
| fredd wrote: | | Dirk VG wrote: | btw al eens 1000kg in een Vito gesmeten?
Dat zal moeilijk worden want het enige product dat ik hier van weet met het merk Vito op is een soort goeikope (en slechte) mayonaise.  |
pak daar dan 1000kg van
dat komt ook niet echt goed  |
|
| Back to top |
|
 |
| snowdiver |
Posted: Sun Feb 07, 2010 17:23:12 Post subject:
|
|
|

Site Admin

|
| Dirk VG wrote: | | fredd wrote: | | Dirk VG wrote: | btw al eens 1000kg in een Vito gesmeten?
pak daar dan 1000kg van
dat komt ook niet echt goed  | JA, en dan nog een kleine 2 ton remorque erachter. Ziet eruit als een slecht verlaagde sjonniebak. Reed nog wel "deftig".
In de nieuwe heb ik het nog niet gezien, maar daar zit achteraan luchtvering op (managers van eandis hebben een lease-budget voor fullll option, behalve het tapijt, want dat is teveel kuiswerk) _________________
Landrover is a lifestyle
freeride is a religion, the mountains are my church!
 |
|
| Back to top |
|
 |
| Dirk VG |
Posted: Wed Feb 10, 2010 17:04:21 Post subject:
|
|
|
Vaste klant

|
| snowdiver wrote: | | Dirk VG wrote: | | fredd wrote: | | Dirk VG wrote: | btw al eens 1000kg in een Vito gesmeten?
pak daar dan 1000kg van
dat komt ook niet echt goed  | JA, en dan nog een kleine 2 ton remorque erachter. Ziet eruit als een slecht verlaagde sjonniebak. Reed nog wel "deftig".
In de nieuwe heb ik het nog niet gezien, maar daar zit achteraan luchtvering op (managers van eandis hebben een lease-budget voor fullll option, behalve het tapijt, want dat is teveel kuiswerk) |
Mijnen Vito heeft altijd een 3-asserken met 10" wielekens aan zijn gat gehad. En die stond steeds mooi recht, dankzij verlagingsveren. Die bonkte wel dikwijls tot zijn stootblokken. Die trok dat goed (ook wanneer die hanger 5ton weeg en door de Noord-Griekse bergen moest), behalve wanneer de darm van de turbo eens gescheurd was op de A7 in Duitsersland)
Op het einde van zijn leven heb ik 14" onder de aanhanger gesmeten en de achteras op de oorspronkelijke veren gesmeten. Zo reed die beter. Leeg was wel beetje dragster-look. |
|
| Back to top |
|
 |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You cannot post calendar events in this forum
|
|
|  |
|
|